Nutricia Polska po raz trzeci Najlepszym Pracodawcą


NUTRICIA Polska została laureatem 10. edycji programu Najlepsi Pracodawcy w 2015 roku w kategorii dużych przedsiębiorstw. Firma jest wiodącym producentem żywności medycznej oraz produktów dla niemowląt i małych dzieci, tytuł Najlepszego Pracodawcy uzyskała już trzeci rok z rzędu.

To już 10. edycja programu Najlepsi Pracodawcy, tytułem Najlepszego Pracodawcy zostało uhonorowanych w tym roku 11 firm, w tym NUTRICIA Polska. Uzyskanie tytułu Najlepszego Pracodawcy po raz kolejny potwierdza, że NUTRICIA Polska oferuje angażujące i motywujące miejsce pracy. Według NUTRICIA podstawą przyjaznego środowiska zawodowego jest partnerski dialog prowadzony z pracownikami oraz codzienna motywacja do działań, które gwarantują długofalowy rozwój firmy.

„Nasi pracownicy są bardzo ważnymi interesariuszami firmy, dlatego regularnie oddajemy im głos w badaniach opinii, w których mogą określić istotne z ich perspektywy aspekty pracy w organizacji. Pracownicy cenią sobie misję NUTRICIA „Zdrowe dzieci, zdrowa przyszłość”, która przekłada się na konkretne działania. Aktywnie promujemy realizację długofalowych programów Światowej Organizacji Zdrowia, dotyczących np. karmienia piersią czy walki z nadwagą. W organizacji mamy program dla młodych rodziców, przekazujemy im wiedzę o karmieniu piersią, wspieramy kobiety w ciąży poprzez prywatną opiekę lekarską. Przeznaczając specjalny pokój, tworzymy warunki do tego, aby młode mamy mogły karmić piersią w pracy. Walcząc z nadwagą realizujemy program Well Being. Promujemy w nim dobre nawyki żywieniowe i aktywność fizyczną. Jako producent żywności dla najmłodszych konsumentów jesteśmy świadomi, jak dużą rolę mają prawidłowy sposób odżywiania się oraz jakość i bezpieczeństwo żywności już podczas ciąży, a następnie w pierwszych latach życia dziecka. Chcemy dzielić się tą wiedzą, by mieć realny wpływ na zdrowie przyszłych pokoleń. Zyskaliśmy wiarygodność i zaufanie konsumentów, ponieważ wszystkie działania rozpoczynamy od naszych pracowników. Dzięki temu realizujemy na zewnątrz aktywności, które są spójne z wartościami naszej organizacji. Tytuł Najlepszego Pracodawcy otrzymaliśmy już trzeci rok z rzędu, to najlepszy dowód, że obraliśmy właściwy i skuteczny kurs” – podkreśla Katarzyna Rudzińska, dyrektor ds. zarządzania zasobami ludzkimi, Dywizja Żywności dla Dzieci NUTRICIA Polska.

 „W Dywizji Żywności Medycznej firmy NUTRICIA tworzymy kulturę organizacyjną opartą na postawach liderskich CODE (Committed, Open, Doer, Empowered). Nasza strategia, skupiająca się na rozwoju ludzi i organizacji, umożliwia nam budowanie „Zdrowej Organizacji”, w której jesteśmy otwarci na wymianę opinii, a zaangażowanie naszych pracowników jest widoczne nie tylko na płaszczyźnie biznesowej, ale i społecznej. Humanizm, Otwartość, Bliskość i Entuzjazm to wartości, które cenimy i które wyznaczają standardy naszych działań w stosunku do współpracowników, klientów i konsumentów. Tytuł Najlepszego Pracodawcy, jaki po raz kolejny otrzymała NUTRICIA, zobowiązuje i motywuje nas do dalszych działań. Poprzez kultywowane przez nas wartości będziemy konsekwentnie budować firmę opartą na wzajemnym zaufaniu, wiarygodności oraz odpowiedzialności społecznej i biznesowej” – mówi Jan Woliński, dyrektor ds. personalnych, Dywizja Żywności Medycznej NUTRICIA Polska.

Firma NUTRICIA Polska osiągnęła sukces i wyróżnia się na rynku dzięki pracownikom, ich wspaniałemu zaangażowaniu i wyjątkowej postawie. Właśnie dlatego strategie zarządzania zasobami ludzkimi powstają w oparciu o to, co organizacja ma wyjątkowego w sobie – wartości HOPE, postawy przywódcze CODE, a także działania z zakresu społecznej odpowiedzialności. Spójność działań wewnątrz i na zewnątrz organizacji znajduje odzwierciedlenie w podejściu NUTRICIA do polityki wynagradzania, benefitów oferowanych pracownikom, zarządzania różnorodnością, a także w  programach dla Rodziców i programach realizowanych w trosce o dobrostan pracowników. Więcej informacji o strategii zarządzania zasobami ludzkimi w NUTRICIA można znaleźć w Raporcie Odpowiedzialności Społecznej pt. „Zespół, wartości, wspólny cel”. Publikacja dostępna na stronie www.nutricia.com.pl w zakładce „Odpowiedzialność społeczna”.

Badanie Najlepsi Pracodawcy przeprowadza firma Aon Hewitt, która specjalizuje się w doradztwie i  rozwiązaniach z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Program Najlepsi Pracodawcy jest kierowany do organizacji, które chcą zdobywać lepsze wyniki biznesowe  poprzez doskonalenie środowiska pracy, wiarygodną markę pracodawcy, kulturę wysokich wyników, zaangażowanie pracowników oraz do firm pragnących być pracodawcą pierwszego wyboru. Kluczowym wskaźnikiem decydującym o przyznaniu danej organizacji tytułu Najlepszego Pracodawcy jest indeks zaangażowania pracowników. O  zaangażowaniu świadczy pozytywne myślenie o firmie, chęć pozostania w organizacji i gotowość do podjęcia dodatkowego wysiłku, by organizacja odniosła sukces. Badanie, za pomocą anonimowych kwestionariuszy, daje możliwość wypowiedzenia się pracownikom, działom HR oraz przedstawicielom kadry zarządzającej na temat warunków pracy. Program Najlepsi Pracodawcy jest realizowany od 2005 roku i jest największym badaniem tego typu w Polsce.

NUTRICIA Polska to lider rynku żywności dla dzieci i niemowląt oraz żywienia medycznego w Polsce. Dywizja Żywności dla Dzieci NUTRICIA dostarcza produkty dla najmłodszych konsumentów – od podstawowych i specjalistycznych mlek modyfikowanych (marki Bebiko i Bebilon), po produkty uzupełniające dietę niemowląt i małych dzieci (marka BoboVita).

NUTRICIA Medyczna, będąc światowym liderem w żywieniu medycznym, rozwinęła szeroki i wyjątkowy portfel produktów dla pacjentów ze specjalnymi potrzebami żywieniowymi. Naszą misją jest bycie partnerem w zaawansowanym żywieniu medycznym, aby poprzez interwencję żywieniową osiągać większą sku­teczność kliniczną w procesie leczenia.

Więcej informacji udzielają:

Katarzyna Żuk
Biuro Prasowe NUTRICIA Polska
ALERT MEDIA Communications
tel. kom: (+48) 502 278 035
e-mail: nutricia@alertmedia.pl

Małgorzata Kołodrub
Kierownik ds. Komunikacji
NUTRICIA Polska Sp. z o. o.
tel. (22) 55 000 50
e-mail: prasa@nutricia.com.pl

Anna Cywińska
Dyrektor ds. Komunikacji
Dywizja Żywności Medycznej NUTRICIA
tel. 22 55 00 004
anna.cywinska@nutricia.com

Ustawienia prywatności

Tutaj możesz w dowolnej chwili deklarować i modyfikować ustawienia plików cookie.

Bezwzględnie konieczne pliki cookie

Są niezbędne w celu zapewnienia funkcjonowania witryny internetowej i nie można ich wyłączyć. Zazwyczaj są stosowane w odpowiedzi na podjęte przez użytkownika działania związane z żądaniem usług (ustawienie preferencji w zakresie prywatności użytkownika, logowanie, wypełnianie formularzy itp.). Można ustawić przeglądarkę, aby blokowała takie pliki cookie lub wyświetlała odpowiednie powiadomienia, jednak niektóre części witryny nie będą wówczas działały.

Analityczne pliki cookie

Umożliwiają nam liczenie odwiedzin i źródeł ruchu oraz pomiar i poprawę wydajności naszej witryny. Pokazują nam, które strony są najmniej i najbardziej popularne i w jaki sposób odwiedzający poruszają się po witrynie. Jeśli użytkownik nie zgodzi się na ich zastosowanie, nie będziemy wiedzieli, kiedy odwiedził naszą witrynę i nie będziemy w stanie monitorować jej wydajności.

Personalizujące pliki cookie

Służą do zwiększenia funkcjonalności witryny internetowej i personalizacji jej treści. Mogą być stosowane przez nas lub przez osoby trzecie, których usługi zostały dodane do naszych stron. Jeśli użytkownik nie zezwoli na ich zastosowanie, niektóre lub wszystkie z tych usług mogą nie działać poprawnie.

Pliki cookie do targetowania

Mogą zostać użyte przez naszych partnerów reklamowych poprzez naszą witrynę w celu stworzenia profilu zainteresowań użytkownika i wyświetlania mu odpowiednich reklam na innych witrynach. Nie przechowują bezpośrednio danych osobowych, lecz pozwalają na jednoznaczną identyfikację przeglądarki i urządzenia internetowego użytkownika. W razie braku zgody na ich zastosowanie reklamy prezentowane użytkownikowi będą w mniejszym stopniu dostosowane do jego zainteresowań.